torsdag 5. juni 2008

Siste blogginnlegg T1-07/08

Ja, så var året ferdig, sola skin og det har blitt sommer. Hver og en på T1 drar hver til sitt. På dette året har alle vokst og alle har fått utfordringer. Alle har lært noe og kanskje gjort ting de ikke trodde før de ville klare. Vi har hatt sterke vitnesbyrd om det de siste dagene på Bildøy, og vi har begynt å forstå hvilken fantastisk spesiell klasse vi var. Vi var Åshilds første klasse på Bildøy, og alt vi gjor blei fullført med stil.
Jeg sikter til Øyvind, som ALLTID er tilstede og hjelper til med lyd og lys. Uten han så hadde det gått verre med flere ting. Jeg sikter til Monica, som laget årsfilmen, slik alle har ett minne fra dette året. Jeg sikter til Helene, som er utrolig dyktig til å kjøre sulamitt, så skolen ikke har fått en eneste forsikring og ordne (fra T1's side). Og vi har kjørt MYE! Jeg sikter til Terje, the one and only "bordtenniskongen". Ingen slår Terje, og det kan de andre irritere seg gul og blå over. Jeg sikter til Marianne, for ingen på hele skolen klarer å slå så mange tørre vitser som Marianne. Jeg sikter til Marian, for uten hennes fantastiske tegninger, så hadde de skolegensrene som studentene fra Bildøy har på seg nå, ikke vært så pene, og heller ikke utallige andre oppdrag denne jenta har fått. Jeg sikter til Solbjørg, for hun har vært et forbilde for de som ikke tør å gjøre ting de ikke er vant med. Jeg sikter til Emil, for ingen er så tøff som han, som står frem på morgensamling og synger og forkynner. Jeg sikter til Berit, som er et utrolig godt forbilde for alle for hun bruker så utrolig mye tid på Gud.
Sist, men ikke minst Anne-Lise, vår utrolig kånge stipendiat, uten deg hadde det ikke blitt så mye latter og glede. Takk for du har tatt vare på oss dette året!
Hver enkelt av oss har vært med å formet dagene slik de har vært, og jeg er utrolig stolte av alle sammen. Takk for at dere alle har vært med å bidratt til bloggen, dette har vi gjort sammen, og jeg er stolt over det. Noen lurer kanskje på hvor hver enkelt av oss skal? Jeg kan meddele at 70% av T1 har søkt på T2. Jeg vet at 50% har kommet inn med praksisplass. Solbjørg skal jobbe som hjelpepleier, Terje skal være i menigheten sin og Emil håper vi finner seg til rette i Norge. Tilslutt må vi takke Gud, vår Far og Skaper, for at Han velsigna skoleåret for T1.
Jeg ønsker Guds fred til alle som leser trofast her på bloggen vår, og håper dere får en utrolig fin sommer!
Med vennlig hilsen blogredaktøren, Lillian Irene

3 kommentarer:

Helene Kirkholm sa...

Me sikte til Lillian som kom inn i klassen og drog med seg masse energi og bygga opp klassen med og bare være tilstede og være den hun er! Hun oppmuntrer og er ikkje redd forå ta i et tag og har gjort ein fantastisk innsats:) Koss hadde T1, bloggen og årbogå vært uten DEG!!!
Miss!!!!
Love ;)

Lillian sa...

Så, teknisk sett så hadde ikkje skulen hatt:
- Årsfilm
- Skulegenser
- Lyd på alle møte o.l
- Årbok
- Ryddige klasserom
.. Og dette er berre nokon av tinga vi gjor ;)
Nei, vi e unike, fantastiske, skapt i Guds bilete!

Helene Kirkholm sa...

Nei de e så sant så sant, ka sko bildøy gjort uden T1 klassen? eg bare spør ;)

Så neste års T1 folk: Der e stor bruk for alle mann på skulen ;)
T1 klassen e potet-klassen = kan brukes til alt :D